130

دفتر دلم

امروز 28 آذر ماه 1400 هست، من از پیش فرناز برگشتم، مربای کامکواد پخته بودم، ریختم داخل ظرف، دو عدد پرتغال خوردم، حالا دراز کشیدم،

این روزا خیلی حالم خوبه، امسال وارد زمین جدید شدم، ی تحول درونی در دنیای من اتفاق افتاده، خدایا شکرت که منو در مسیر درست هدایت کردی، نمیدونم چی شد که در این مسیر آگاهی قرار گرفتم، سالها در زمینه خودشناسی روانشناسی مطالعه داشتم، ولی همیشه ی چیزی در درونم دنبالش بودم، با خوندن کتابهای آقای محمد جعفر مصفا که در زمینه خودشناسی و فلسفیه، خیلی علاقه مند شدم و همچنین کتابهای کریشنا مورتی که آقای مصفا مترجم کتابهاشون هستن، بیشتر و بیشتر در مسیر آگاهی قرار گرفتم، تا اینکه آقای دکتر یونیورس داخل اینستا پیدا کردم، حرفاش خیلی به دلم نشست، انگار حرفای همین کتاب‌ها رو یادآوری می‌کرد، با معرفیش کتاب زمین جدید و نیروی حال خودم، همه این کتاب‌ها با کمک دوستم معصومه با تلفن خونده میشد و با هم تمرین میکردیم، کتاب‌های محدودیت صفر و هواپونوپونو هم فوق العاده تاثیرگذار بودن، 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 28 آذر 1400برچسب:,ساعت15:41توسط یسنا | |