125

دفتر دلم

دیروز ی اتفاق خیلی مهم در زندگیم رخ داد که باعث شد اعتماد به نفسم بالاتر بره، خدارو شکر، 

دیروز برای اولین بار به ی نفر آمپول زدم، مادر فرناز دندونش درد میکرد ،دکتر بهش آمپول مسکن داد، اومد خونه، گفت 

من با اطمینان خاطر گفتم شما حتما میتونی آمپول بزنی، 

من هم چندین بار  زده بودم، اونم به یکی از دوستام که خودش خیلی خوب مهارت داره در آمپول زدن، آمپول آماده می‌کرد و بهم میگفت تو حتما میتونی، من هم زدم، 

دوستم خیلی راضی بود، تا اینکه دیروز شرایط فراهم شد و من هم انجام دادمش، 

همیشه دوست داشتم اینکارو انجام بدم، و هیچ وقت فکرشو نمیکردم بتونم، 

خیلی حس خوبی دارم،خداروشکر، 

به امید موفقیت های بزرگتر، 

آمین، 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 20 بهمن 1399برچسب:,ساعت22:56توسط یسنا | |