124

دفتر دلم

امروز خیلی حالم خوبه، خدایا خیلی شکرت میکنم، 

این روزا در حال تمرین اولین قانون معنوی موفقیت هستم، چقدر در لحظه زندگی کردن حال دلت خوبه و همانطور در اتفاقات پیرامونت چقدر تاثیر مثبت میزاره،

بقول بزرگان، روزی که در اون روز چیز جدیدی آموختی اون روز بهترین روز زندگیت ثبت میشه، در واقع معجزه محسوب میشه، 

مدتیه که در فکرمه که پرداخت بیمه تامین اجتماعی رو از طریق گوشی همراه پرداخت کنم و دیگه هر ماه دنبال دریافت فیش بیمه نرم، امروز خلاصه موفق شدم از سایتش فیش دریافت و از همونجا از طریق بانک رفاه پرداخت کردم، خیلی خوشحالم از علم امروزم، خدایا شکر، 

چند مدتیه که میخوام قیض آب به شماره همراه من ارسال نشه، چون دو واحد دیگه در پرداخت هزینه ش همراهی نمیکنن، فکر کردم بهتره این قبض بره به شماره همراه صاحبخونه، اون شاید بتونه از واحدهای دیگه سهم شونو دریافت کنه، از داخل پیامک ی شماره 4 رقمی دیدم، از تلفن ثابت خونه زنگ زدم، خیلی جالب بود اونجا تونستم شماره همراه صاحبخونه رو بجای شماره خودم بده، و این هم نتیجه بودن در لحظه ست، خدایا شکرت، 

دیروز با دوستم رفتیم شهر خرید داشت، ی لیوان از این ماگ ها برام خرید، بعنوان هدیه تولد، شکل روی لیوان شبیه یکی دیگه از دوستام بود که خیلی دوسش دارم و خیلی تاثیر گذار هست در زندگیم، عینک زده و موهای فرفری، جالب تر این که آوردم خونه روش نوشته بود

Follow your dreams ،خیلی جذاب بود، هر لحظه ازش استفاده میکنم یاد دنبال کردن رویاهام میوفتم،

خدایا متشکرم، به امید اتفاقات قشنگ بزرگتر و زیباتر و مهمتر،.... 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1399برچسب:,ساعت13:7توسط یسنا | |