دفتر دلم

روز جمعه خوبی داشته باشیم، 

این روزا که دارم کتاب صوتی 7قانون معنوی موفقیت گوش میدم، خیلی خوشحالم که علم و آگاهیم بالا میره، 

چندین بار گوش دادم، و هر بار چیزهای جدیدی یاد می گیرم، اولین قانون، قانون توانایی مطلق که کاربردش تمرین سکوت و مراقبه روزانه و لحظات بدون داوری، 

امروز لحظاتی رو در کنار ساحل گذروندم، و به مرغابی هایی که پرواز میکردن و ماهی شکار میکردند، نظاره بودم، پیاده روی هم داشته، خدارو شکر، غذای سالم نون بربری و پنیر و سیر تر تازه خوردم همراه با چایی، خیلی لذیذ بود، نوش جانم و گوارای وجودم، ی نیم ساعتی در یوتیوپ سیر مفید کردم،

از قانون دوم توانایی معنوی موفقیت، هم از دیروز تمرین داشتم، 

رفتم خونه دوستم مهمونی واسه ناهار که اونا هم بودن خونه پدر پیرش، شب برگشتم ی سر رفتم خونه دخترم، سه تا بربری خریدیم، یکیشو بخشیدم به همسایه شون، دوتاشو هم شام خوردن خانواده، 

ی مقدار نارنج داشتن که گفتم بیارن تا تبدیل به رب کنم، 

تمام لحظات تلاشم اینه که  دو قانون تمرین کنم، بیاری خدا توانایی مطلق و قانون بخشش د تمام وجودم رسوخ کنه، و بفهمم،

به امید روزهای قشنگتر و ثروتمندتر و پول دارشدن، و لذت بردن از لحظات شیرین، 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 10 بهمن 1399برچسب:,ساعت12:26توسط یسنا | |