122

دفتر دلم

امروز 6 بهمن زاد روزم بود و 52 سالگی و فوت کردم، خدایا شکر از همه چیزایی که بهم دادی و هم ندادی، که حتما حکمتی بوده،

امشب خیلی خوب بود، و خیلی خدارو شکر کردم به وجود خانوادم، خواهرام و خواهر زادهام و دخترم و باباش، کیک و شیرینی گرفتن  اومدن پیشم و من هم آش رشته درست کردم و کوکو سبزی و کیک با آب پرتغال، شب بیاد ماندنی شد، خدایا آرزوم اول سعادت و شادی دخترمه، 

آرزوی دوم صلح و آرامش بین همه آدمای دنیا، 

خدایا هیچ وقت شب تولدم ازت چیزی نخواستم، ولی امشب ازت میخوام نیازهای مادی منو برطرف کنی، تمام این سالها ازت سلامتی و آرامش خواستم خدارو شکر، ولی امسال خواستم ی گریزی بزنم و اونم در کنار تندرستی و آرامش نیاز های مادی مو هم تامین کنی، 

خدایا هزاران بار شکر، مطمئنم بهم هدیه میکنی، تا الان ازت نخواستم بودم، ولی الان در زاد روزم ازت درخواست میکنم، به امید روزهای قشنگتر و شادتر، 

آمین، 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 بهمن 1399برچسب:,ساعت23:32توسط یسنا | |